عایق الاستومری رولی لوله ای

الف) انواع عایق الاستومری رولی

 

۱٫عایق حرارتی الاستومری ساده

عایق الاستومری ساده

 

عایق-الاستومری ساده حرارتی از نوع عایق های سلول بسته می باشند. وجود سلول های بسته در عایق ها باعث جذب حداقل رطوبت محیط و حفظ حداکثر توان دمایی عایقمیشود. پایه پلیمری این نوع عایق ها کائوچو NBR میباشد. جهت عایق کاری کانال های هوا و سطوح از این نوع عایق استفاده میگردد. طیف دمایی مناسب برای استفاده از این عایق ۳۰- تا ۱۲۰+ سانتی گراد میباشد. عایق های حرارتی رول ساده در عرض ۱۰۰ سانتی متر و در ضخامت های ۶، ۹، ۱۳، ۱۵، ۱۹ و ۲۵ میلیمتر تولید و عرضه میگردند. نصب آسان، مقاومت مکانیکی بالا و سازگاری با محیط زیست از جمله مزایای این عایق-الاستومری ساده حرارتی می باشد.

عرض : ۱۰۰ سانتیمتر
چگالی: ۴۵ – ۷۰ کیلوگرم بر متر مکعب
ضریب انتقال حرارت: W/mk 0.032
طیف دمای کار: ۳۰- الی ۱۲۰+ درجه

 

۲٫عایق حرارتی الاستومری با روکش آلومینیوم

عایق الاستومری با روکش آلومینیوم

عایق-الاستومری ساده حرارتی با روکش آلومینیوم مقاومت مکانیکی بالا ، مقاومت در برابر اشعه UV و جذب رطوبت کم استفاده از این نوع عایق ها در فضای باز را ممکن میسازد. نگهداری و نظافت آسان از دیگر مزایای عایق حرارتی رول با روکش آلومینیوم میباشد. ضخامت فویل آلومینیوم از ۱۳۰ میکرون الی ۲۴۰ میکرون متغیر میباشد. ضخامت های بالاتر از آن طبق نیاز و سفارش مشتری قابل اجرا میابشد. در عرض ۱۰۰ سانتی متر و در ضخامت های ۶ میلیمتر، ۹ میلیمتر، ۱۳ میلیمتر،۱۵ میلیمتر، ۱۹ میلیمتر و ۲۵ میلیمتر عرضه میگردند.

عرض: ۱۰۰ سانتی متر
ضخامت روکش : ۱۳۰ میکرون
چگالی: ۴۵ – ۷۰ kg/m3
ضریب انتقال حرارت: ۰٫۰۳۲ W/mk
نوع روکش آلومینیوم: غیر مسلح
طیف دمای کار: ۳۰- الی ۱۲۰+

 

۳٫نوار پرایمر

نوار پرایمر

نوار پرایمر معمولا به صورت خودچسب و از جنس PVC میباشد. برای عایق کاری لوله های تاسیسات در حال کار جداره عایق لولهای برش داده میشود تا امکان عایق کاری محیا شود. شیار ایجاد شده معمولا با نوار تیپ پوشانده میشود اما برای اینکه مقاومت فیزیکی عایق و وار تیپ از بین نرود وتغیر فرم ندهد از نوار پرایمر به عنوان پوشش محافظ استفاده میشود که از کنده شدن بر اثر گذر زمان، پارگی بر اثر اصابت اجسام  و اثر گذاری عوامل محیطی از قبیل آب و هوای مرطوب یا گرد و غبار جلوگیری کرده و  عملا بازدهی و عمر عایق را به صورت چشمگیری افزایش میدهد.

عرض: ۵۰ میلیمتر
طول: ۱۶ و ۲۰ متری
رنگ: مشکی و سفید

 

۴٫عایق حرارتی الاستومری چسب دار – خود چسب

عایق الاستومری چسب دار

عایق-الاستومری چسب دار جهت سهولت در عایق کاری قسمت هایی که جای کار کمی دارند استفاده میشود. سرعت اجرای بالا و تمیزی کار از مزیت های عایق حرارتیچسبدار میباشد. در عرض ۱۰۰ سانتی متر و در ضخامت های ۶ میلیمتر، ۹ میلیمتر، ۱۳ میلیمتر،۱۵ میلیمتر، ۱۹ میلیمتر و ۲۵ میلیمتر عرضه میگردند.

نوع چسب: غیر مسلح
چگالی: ۴۵ – ۷۰ kg/mᶾ
عرض: ۱۰۰ سانتیمتر
طیف دمای کار: ۳۰- الی ۱۲۰+
ضریب انتقال حرارت: ۰٫۰۳۲ W/mk

 

ب) انواع عایق الاستومری لوله ای

 

۱٫عایق حرارتی لوله ای ساده

عایق الاستومری لوله ساده

عایق-الاستومری لوله ای ساده حرارتی جهت عایق کاری لوله های تاسیسات سرمایشی و گرمایشی استفاده میگردد و به طور قابل ملاحضه ای باعث صرفه جویی در مصرف انرژی میگردد. طول این عایق ها ۱۸۰ و ۲۰۰ سانتیمتر بوده و از سایز ۱/۴ اینچ(۶ میلیمتر) الی ۴ اینچ(۱۰۵ میلیمتر) و در ضخامت های ۹ میلیمتر، ۱۳ میلیمتر و ۱۹ میلیمتر قابل عرضه میباشند.

 

سایز: “۱/۴ الی “۴
ضریب انتقال حرارت: ۰٫۰۳۲ W/mk
ضخامت: ۹، ۱۳ و ۱۹ میلیمتر
طول شاخه: ۱۸۰ و ۲۰۰ سانتیمتر
طیف دمای کار: ۳۰- الی ۱۲۰+

 

۲٫عایق حرارتی لوله ای با روکش آلومینیوم

عایق الاستومری لوله ای با روکش آلمینیوم

عایق-الاستومری لوله ای با روکش آلومینیوم حرارتی جهت عایق کاری لوله های تاسیسات سرمایشی گرمایشی که در فضای باز قرار دارند استفاده میگردد. ضخامت فویل آلومینیوم ۱۳۰ میکرون و۲۳۰ میکرون بسته به نیاز مشتری متغیر بوده و مقاومت در برابر اشعه مضر خورشید، مقاومت مکانیکی بالا، نظافت آسان و جذب رطوبت کم از مزایای این نوع از عایق های حرارتی برودتی لوله ای می باشد.

طول شاخه: ۱۸۰ و ۲۰۰ سانتیمتر
ضخامت فویل: ۱۳۰ میکرون
طیف دمای کار: ۳۰- الی ۱۲۰+
نوع روکش آلومینیوم: غیر مسلح
ضخامت: ۹، ۱۳ و ۱۹ میلیمتر
ضریب انتقال حرارت: ۰٫۰۳۲ W/mk

پاسخ دهید